دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۳۹:۳۷

زنگنه در وین با شرکت‌های بزرگ نفتی دنیا گفتگو می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت پیش از برگزاری نشست رسمی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز دنیا دیدار و گفتگو می کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، بیژن زنگنه که برای شرکت در یکصد و شصت و نهمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) امروز (چهارشنبه، ١٢ خردادماه) تهران را به مقصد وین ترک می‌کند، پیش از آغاز نشست رسمی این سازمان، قرار است با شرکت‌های بزرگ نفتی در وین دیدار کند.


وی که در نشستهای پیشین این سازمان نیز با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز دیدار کرده بود در این نشست نیز طبق روال معمول با برخی از این شرکت‌های دیدار می‌کند، بررسی بازار نفت و تصمیم‌گیری درباره سطح تولید نفت این سازمان و انتخاب دبیرکل جدید در دستور کار نشست ١٦٩ است، همچنین احتمال دارد در این نشست بازگشت کشور گابن به اوپک مورد بررسی قرار گیرد.


وزیر نفت پیش از سفر به وین با بیان اینکه تفاوت نشست ١٦٩ اوپک با نشست گذشته این سازمان افزایش صادرات نفت ایران است، گفت: افزایش ٢ برابری صادرات نفت ایران نه تنها تاثیر منفی بر بازار نداشته بلکه به خوبی جذب بازار شده است. بازار نفت در آستانه برگزاری نشست ١٦٩ به تعادل نسبی رسیده است و قیمت سبد نفتی اوپک نسبت به نشست ١٦٨ این سازمان حدود پنج دلار افزایش نشان می‌دهد. یکصد و شصت و نهمین نشست اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) فردا (پنجشنبه، ١٣ خردادماه) در مقر دائمی این سازمان در وین برگزار می‌شود.



  کد خبر : 1761
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :